Profil zaměstnavatele
Naším partnerem je společnost, která v ČR zaměstnává více než 300 inženýrů, kteří se zabývají vývojem řešení v oblastech řízení motorů, výkonová elektronika, automobilové a bezpečnostní systémy apod. Manažera hledáme pro nově zakládaný tým, který bude vyvíjet SW pro automobilové mikrokontroléry . Konkrétně se jedná o vývoj ovladačů pro programovatelný I/O řadič s vlastním jádrem a paměťovým systémem, který mu umožňuje provádět komplexní časování a I/O management nezávisle na CPU.
Profil pozice
Na této pozici budete rozvíjet a vést tým SW inženýrů s cílem dodávat vysoce kvalitní SW, budete řídit celý cyklus vývoje SW, zajišťovat komunikaci a tok informací uvnitř týmu i spolupráci s dalšími R&D týmy po celém světě.
Mezi Vaše úkoly bude patřit:
► Zodpovědnost za řízení týmů pro vývoj softwaru ve více lokalitách
► Řízení celého cyklu vývoje softwaru v souladu s procesy kvality
► Zajišťování komunikace a toku informací uvnitř týmu, s interními zainteresovanými stranami a se zákazníky
► Spolupráce s týmem technického marketingu a vybranými zákazníky
Profil pracovníka
Pokud máte zkušenosti s řízením SW týmu, zkušenosti s řízením embedded SW mezinárodních projektů, předchozí zkušenosti / obecný přehled v embedded programování, výborné komunikační znalosti a aktivní znalost AJ, pak je tato nabídka určena přímo Vám.
Na této pozici budete mít možnost podílet se na vývoji nových technologických řešení pro zákazníky z celého světa, budete prohlubovat své dosavadní znalosti a zkušenosti a budete pracovat se zkušenými odborníky, kteří Vám budou předávat své znalosti a zkušenosti formou technického mentoringu.
Nabídka zaměstnavatele
Náš klient Vám nabízí možnost získání špičkových pracovních zkušeností na převážně zahraničních projektech. Budete se podílet na vývoji řešení technologických novinek a prohlubovat své dosavadní odborné znalosti a dovednosti.
Místo pracoviště je v Brně.
Společnost má mimořádnou firemní kulturu, která podporuje další vzdělávání a profesní růst. Mezi zaměstnanecké výhody patří:
- pružná pracovní dobu s možností pracovat z domova až polovinu pracovní doby a v době COVID 100% času práce z domova.
- propracovaný systém odborného vzdělávání a technického mentoringu
- dotované stravování a občerstvení na pracovišti
- finanční příspěvky v případě nemoci pracovníka, či jeho dětí a mnoho dalšího.
- možnost nástupu po dohodě
Průběh výběrového řízení
Pokud Vás naše nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho anglického životopisu, spolu se souhlasem se zpracováním osobních údajů. Vámi zaslaný životopis je úvodním podkladem výběrového řízení, nikoliv však nejdůležitějším.
Po obdržení Vašeho životopisu Vás bude kontaktovat konzultant zodpovědný za realizaci výběrového řízení, který Vám předá detailní informace o nabízené pracovní pozici a zjistí více informací o Vašich dosavadních zkušenostech, kariérních představách a požadavcích na budoucího zaměstnavatele.
V případě Vašeho souhlasu s účastí ve výběrovém řízení prezentuje konzultant Váš odborný profil zaměstnavateli a domlouvá další postup výběrového řízení stanovený zaměstnavatelem. O průběhu výběrového a výsledcích jednotlivých kol Vás budeme průběžně informovat. Pokud budete mít v průběhu výběrového řízení jakékoliv dotazy, kontaktujte přímo svého konzultanta.